2012/11/04

TIPS - Fur coat

  Mint az előző TIPS bejegyzés, ez is személyes indíttatású, ugyanis pénteken vettem meg életem első (mű)szőrme kabátját!
Ugyanúgy mint a bőr rövidnacira, erre a H&M kabátra (ha jól emlékszem, előző évi kollekciós darab) is egy Háda üzletben sikerült szert tennem potom árért. Lookbook-on és más fashion portálokon is láttam, hogy mennyi külföldi lány/nő hord szőrmét, de Magyarországon még nem vetette meg annyira lábat, max. mellények formájában. Az tény, hogy tudni kell viselni! Egyelőre én is picit bátoralanul bújok bele, sőt nagyon sokat vacilláltam, hogy egyáltalán megvegyem-e! Több vásárló is biztatott, hogy tegyem meg, mert tényleg jól áll és nagyon szép, hát megtörtént. Ez a mai bejegyzés előtörténete.


Első tanácsként megjegyezném, hogy ne ijedj meg, ha egy picit nagyobb darabnak látszol benne, ugyanis a szőrme kabát egyik hátránya (főleg ha vastag, bélelt), hogy nagyít az alakodon és leginkább egy vállas úszónőre hasonlítasz benne. Ezért kötelező egy magassarkú/telitalpú csizmával/cipővel hordani, amely kecses tartást ad (jobb esetben) és a lábak is hosszabbnak tűnnek. A hosszú szárú csizmákat annyira nem ajánlom, hajlamosak a lábat optikailag rövidíteni.
Második tipp: hordd inkább skinny nadrággal! Nagyon kevés képen láttam, hogy igazán jól állna szoknyához, persze tisztelet a kivételnek! Ha mégis úgy döntenél, hogy szoknyával vennéd fel, akkor válassz mini vagy feszülős darabot, így ellensúlyozva a szőrme vastagságát.
Mindezek mellett a szőrme nagyon jól alkalmazkodik mindenhez, idén előszeretettel kombinálják bőrrel! Sajnos újonnan elég borsos árai vannak, szóval ajánlom a second-hand boltokat, mert ott igazi kincsekre lehet bukkanni!

Zara 149995Ft

Bershka 13995Ft

Bershka 37995Ft

Pull and Bear 18995Ft

Íme néhány külföldi tipp és inspiráció Lookbook-ról:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése