2013/02/20

Miranda Kerr for Mango Lookbook Spring 2013

  Mint már biztos sokan tudjátok, a Mango eddigi reklámarcát Kate Moss-t leváltotta a Victoria's Secret egyik leghíresebb angyalkájára, Miranda Kerr-re!
Azt hiszem nagy látványbeli különbség nincs a képeket elnézve, igazából csak a fiatalításra ment rá a divatcég. Én örömmel elnézegetem Kerr kisasszonyt is a plakátokon, ahogy az elődjével is megtettem, mert a képek csodaszépek lettek!

Az idei tavasz nagy trendje a csíkos lesz, mely a Mango szettjein is meglátszik; itt-ott mindig felbukkan egy nadrág, ing vagy zakó. Szerintem érdemes beszerezni mindenképp pár ilyen ruhát, mert örök darabnak mondható!
A másik nagy őrület a black and white mix, vagyis a fekete és a fehér párosítása lesz. Nem igazán értem, hogy miért most kapták fel, szerintem - legalábbis nekem - a mindennapi öltözködés egyik alapja volt eddig is.
A bő vagy trapéznadrágok szerelmeseit is kielégíti a Mango. Nekem nem nagy kedvenceim, nem is állnak jól, de szerintem nagyon stílusos is lehet valaki benne. Persze, ha jó dolgokkal párosítja!













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése