2013/08/10

SUMMER 2013

  Talán az egyik legjobb nyaramon vagyok túl, alig volt pár nap, amit ténylegesen otthon töltöttem. Voltam Csongrádon, Kapolcson a Művészetek Völgyében, Szarvason és még hátravan Balaton is! 2 szívfájdalmam van; az egyik, hogy nem jutottam el idén a tengerpartra, a másik pedig, hogy Ozorát kihagytam végül. Jövőre ez nem fog előfordulni! :)

That was probably the best summer I have ever had! There was just a few days when I was at home, I was always on way. I was in Csongrad, I visited the Art of Valley in Kapolcs, I had a little holiday in Szarvas and on next week I'm going to Lake Balaton! I regret two things; I couldn't see the sea and I didn't visited Ozora festival in this year. Next year, it won't happen again! :)


Csongrád
Alföldi lány vagyok - legalábbis itt születtem és töltöttem el az első évemet -, úgyhogy mindig nagy felüdülés nekem megérkezni. Miután Győrbe költöztünk is sokat jártunk ide, van egy nyaralónk Szarvason a Körös partján, meg a nagyszülőket is sokat látogattuk. Síkság amerre a szem ellát, imádom! Egy barátunknak van Csongrád közelében egy vadászháza a semmi közepén. Pont ideális 10-12 hangos fiatalnak! :D Szerencsére jó időt fogtunk ki, a napjaink fürdőzéssel és hatalmas kajálásokkal teltek. Az esték meg tivornyákkal. :D

I was born in Alföld ( this is a region is Hungary and there is a little city called Csongrád ) so it's always a great refreshing to arrive here. After we had moved to Győr, we visited a lot my grandparents who lived in Szarvas ( an another city in Alföld ) and we still have a weekend house there. Plain wherever I see, I love it! One of our friend has a hunting lodge near Csongrád in the middle of nothing. Ideal for 10-12 loud young people! :D Luckily, we got out good time for swimming, sunbathing and eating a lot, and partying during nights! :)





Az ott én vagytok! :) / This is me! :)





És ezen is. :D / And this is too. :D

Kapolcs
A 'Kapolcsozásnak' nagy múltja van a baráti társaságban, vannak emberek, akiknek ez volt a 10., nekem még csak a harmadik. Minden évben hatalmas nagy élmény, igaz a legtöbb kiállításra és programra nem jutunk el, csak Cili néni kocsmájáig. :D Idén próbáltunk ezen egy picit változtatni, úgyhogy megnéztünk egy cirkuszi show-t is és a Palya Bea udvarba is többször ellátogattunk. Nagyon sajnálom, hogy egyre kisebb Kapolcs ( vagyis a fesztivál ), pedig tényleg zseniális kezdeményezés és minden percét élvezni lehet. Ha még nem voltatok feltétlenül látogassatok el!
A szállásunk Kapolcs felett volt egy dombon, amit Csórompusztának hívnak. Több művésztanyából álló kis 'minifalu', itt szállunk meg minden évben. Nagyon hangulatos és kellemes hely, ezt is csak ajánlani tudom ( google-ban találtok sok képet róla )! 

In the group of my friends there is a long history being in Kapolcs during The Art of Valley. Somebody has the 10th festival-time here but I was there just the 3rd time. In every year it is a huge experience , true we don't often visit the exhibitions or the concerts. We always stuck in the first pub. :D In this year we tried to change so we went to see a circus and we checked concerts too. I'm very sorry that the festival getting smaller in every year ( no money :( ) although it is a brilliant initiative and I always enjoy every minute of it. If you haven't visited it yet, you have to go next!
Our accommodation was on a hill over Kapolcs called Csórompuszta. This is a 'mini-village' which contains a few art-farm, we get it here every year. It is a very cozy and nice place, I can only recommend it for you ( you can check it and find a lot of pictures about it in google )!





  A kedvenc képem a nyárról! :) / My favourite photo of the summer! :)

Az én szépséges barátnőm! Remélem nem fog haragudni, hogy ezt a képet kiraktam róla, de annyira tetszik! / She is my beauteous friend! I hope she won't be angry because of the photo but I like it so much! 


Ti merre voltatok vagy még merre mentek a nyáron? Élménybeszámolókat szeretnék! :)

Have you been somewhere during the summer? Or will you go on holiday? I wanna travelogues from you! :)

eszter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése